muzyka

poniedziałek, 20 stycznia 2014

Rozdział 37 Nie zbliżaj się do niej!



Nie wiedziałam co mam zrobić. W głowie miałam słowa Emily.  Może rzeczywiście Kai mnie okłamał? Spojrzałam w oczy chłopaka i podałam mu rękę.
- Nawet nie wiecie jak się cieszę że się w końcu pogodziliście.- powiedział Katy
- No w sumie to ja też będziemy się często spotykać bo jesteś chłopakiem mojej siostry.
- Tak będziemy.
Po tych słowach odeszłam od Jacka i Katy.
- Czy ja dobrze wiedziałam pogodziłaś się z Jackiem? - spytała się  Emily
- Tak ale zrobiłam to dla siostry.
- A przypadkiem nie dla siebie?
- Nie dla Katy.
- Jak uważasz ale i tak się cieszę.
W pewnym monecie podszedł do nas Nick
- Hej Kim, Emily
- Hej
-Cześć.
-To może ja waz zostawię sama .- po tych słowach odeszłam od przyjaciół

EMILY

- Co tam słychać u ciebie Emily?- spytała się Nick
- A wiesz wszystko po staremu jak była tak jest. A u ciebie co słychać masz dziewczynę?
- U mnie tez wszystko po staremu. Mam taką jedną na oku ale ona nie zwraca na mnie uwagi. A ty masz chłopaka?
- Przykro mi. Nie nie mam kot by mnie chciał z takim czymś na policzku.- po tych słowach odeszłam od chłopaka
- Emily czekaj!- krzyknął i poszedł za mną
- Nick jak nie mam ochoty z tobą rozmawiać. Nie potrzebuje twojej litości!
- O jaka litość ci chodzi?
- To że ze mną rozmawiasz? Nie potrzebuje tego! Zajmij się lepiej tą dziewczyną która ci się podoba a nie mną! Daj mi spokój!
- Emily ty niczego nie rozumiesz...!
- Ja nie chce rozumieć!
Po tych słowach odeszła od chłopaka. Po moich policzkach zaczęły lecieć łzy.  A więc kocha kogoś. A ta dziewczyną nie jestem ja.
- Emily ty płaczesz?- spytałam mnie się Kim
- Nie mam alergie.
- Nie kłam wiem przecież że nie masz alergii. Co się stało?
- Nic.
- Jak by się nic nie stało to byś nie płakał. Rozmawiałaś z Nickiem i co on ci takiego powiedział że się rozpłakałaś?
- No bo on kocha jakąś dziewczynę i po prostu smutno mi się zrobiło że mnie nikt nie kocha i czuje się tak strasznie samotna.
Po tych słowach przytuliłam się do dziewczyny.
- Emily  nie płacz. Zobaczysz wszystko się jeszcze ułoży. Jesteś młoda, śliczna i mądra. Na pewno kogoś znajdziesz. Zobacz ja też jestem sama i wcale się tym nie przejmuje.
- Gdybym była tobą też bym się nie przejmowała jesteś idealna pod każdym względem. A ja? Spójrz na moją twarz.
- Patrzę cały czas i widzę cudowną osobę! Wiesz co ja myślę że czujesz się zazdrosna o Nicka.
- Nie  on nie ma nic z tym wspólnego.
- Ja myślę że jednak ma i to dużo. Nie okłamuj się wiem że coś do niego czujesz.
- No właśnie Kim nie okłamuj się ja też wiem że coś czujesz do mojego brata.

                                                               ***

KIM

Kiedy miałam wchodzić do domu zobaczyłam jak Jack całuje Katy. W moim sercu pojawiła się wielki smutek. Nawet nie wiem dlaczego? Nie spodziewanie po moim policzku spłynęła łza, a potem kolejna i kolejna. Postanowiłam się przejść. Nagle spotkałam Kaia.
- Kim co się stało? Czemu płaczesz?
- To nie twoja sprawa zostaw mnie!
- Chodzi ci o Katy i Jacka?
- Nie nie o nich!
- Jak to nie jak widzę że płaczesz. Ty nadal coś do niego czujesz?
- Nie to tylko twoja fantazja!
- On nie zasługuje na twoja miłość! Przez niego tylko cierpisz!
- Zrozum to ja go nie kocham!
- To dlaczego płaczesz?
- Ja nie muszę się przed nikim tłumaczyć a zwłaszcza przed tobą!
- Proszę powiedz mi co się stało. Może ci jakoś pomogę.
- Ja nie potrzebuje twojej pomocy! Zostaw mnie samą!
Nie spodziewanie chłopak się do mnie przysunął ocierając moje łzy i mówiąc do mnie.
- On nie zasługuje na twoje łzy, na twoją miłość ani na ciebie.
Po tych słowach jego usta zbliżyły się do moich. Nagle ktoś powiedział  podchodząc do nas i odciągając chłopak o de mnie.
- Nie zbliżaj się do niej!

Hej po bardzo długiej przerwie jestem :) Przepraszam was za to, ale przez cały ten czas byłam chora. Leżałam w szpitalu, ale teraz wszystko jest już dobrze więc rozdziały będą się pojawiać częściej:) Mam nadzieje że nie zapomnieliście o mnie. Jak wam się podobał rozdział? Jak myślicie kto to był? Kolejny rozdział powinien pojawić się do soboty :* 

9 komentarzy:

  1. Błagam żeby Jack
    Błagam żeby Jack
    Błagam żeby Jack
    Błagam żeby Jack

    OdpowiedzUsuń
  2. Boski rozdział ♡♡
    Ale czemu mi Kicka rozwaliłaś wcześniej? ;(
    Ale mam nadzieję, że ich szybko połączysz :3
    Kocham♡
    Czekam na nn!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne, ale Kick ma wrócić i to szybko, bo jak nie to będziesz miała ze mną czynienia.
    Kocham i czekam na next :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Next, next, next,

    OdpowiedzUsuń
  5. Boskie <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Super rozdział :)
    Będzie to Jack. Ja to czuje.
    Witamy po długiej przerwie xD
    Czekam na nn ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Super rozdział♥♥♥
    Ja chcę Kicka !! :D
    Słyszysz ?!
    Ale ojeju! to po prostu arcydzieło!!!
    Czekam na nn:*
    Kocham, pozdrawiam! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. To był Jack!!
    Jack niech się opamięta!
    Ma być KICK!
    Katy niech sobie znajdzie kogoś innego! :)
    Czekam na nowy rozdzialik ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super <3
    Nie mogę doczekać się nextu :**
    KICK ma być i koniec xd

    P.S. Kocham i zaprasam do siebieee
    kimijackus@blogspot.com

    OdpowiedzUsuń