muzyka

niedziela, 2 lutego 2014

Rozdział 39 Ja nie mam wyjścia!



Z jednej strony chciałam aby mnie pocałował nawet można powiedzieć że pragnęłam tego. Brakowało mi jego. Tak strasznie chciałam o nim zapomnień, skreślić go ze swojego serca. Jednak nie mogłam tego zrobić. W Londynie wydawało mi się że już to zrobiłam, ale miliłam się. Co ja robię? Przecież to jest chłopak mojej siostry!!! Natychmiast odsunęłam się od chłopaka.
- Jack ja nie mogę!
Po tych słowach wybiegłam z pokoju Katy. Od razu udałam się do swojego pokoju. Nie wytrzymałam i rozpłakałam się. Nagle usłyszałam głos Jacka.
- Kim mogę wejść porozmawiajmy proszę.
Po tych słowach podeszłam do drzwi. Położyłam na nich swoją rękę. Był tak strasznie blisko mnie, a jednocześnie daleko. Tak strasznie bym chciała otworzyć te drzwi przytulić się do niego, ale nie mogę tego zrobić!
- Nie Jack nie chce z tobą rozmawiać. Po prostu tak sytuacja nie może się już powtórzyć.
- Kim chce cię przeprosić ja nie wiem dlaczego to zrobiłem.
Nie wiedziałam co mam mu powiedzieć.
- Nie rozmawiajmy już o tym. Idź już do domu.
- Pa.
Po tych słowach słyszałam jak odchodzi. Tak strasznie chciałam go zatrzymać jednak nie mogłam. Płacząc opadłam na ziemie.

 
    Co ja mam teraz zrobić?

                                                                ***

Wstałam wcześnie rano. W nocy w ogóle nie mogłam spać. Myślałam nad tą całą sytuacją. Jak ja mam się teraz zachowywać przy Katy. Prawe pocałowałam jej chłopaka, którego kocha. Jestem okropna siostrą! Muszę z kimś porozmawiać. Wzięłam telefon do ręki i wybrałam numer Nicka.
- Halo.- powiedział zaspanym głosem
- Obudziłam cię?
- No można tak powiedzieć.
- Przepraszam zadzwonię później.
- Nie no co ty. Musi być to ważne że zadzwoniłaś do mnie o tej porze.
- To nie jest rozmowa na telefon. Przyjdziesz do mnie  dzisiaj?
- Jasne o której?
- 15:00?
- To do zobaczenia.
- Pa.
Po tych słowach rozłączyłam się. Poszłam do łazienki umyłam się i ubrałam. Zeszłam na dół coś zjeść.

                                                         ***

- Hej Kim.
- Cześć Nick.
- O czym chciałaś ze mną porozmawiać?- zapytał się mnie ze zmatowionym głosem  
- Bo wczoraj  prawe doszło do pocałunku.
- Jakiego pocałunku?
- Między mną a Jackiem.
- To on nie jest już z Katy?
- No właśnie jest. Rozumiesz co ja zrobiła prawe bym pocałował chłopak swojej siostry, a   co najgorszego ja nadal go kocham.
- Kim musisz porozmawiać z Katy.
- Co ja mam jej powiedzieć? No wiesz wczoraj prawe pocałowałam twojego chłopaka i jeszcze coś do niego czuje. Ona nie może się o tym dowiedzieć. To by jej złamało serce.
- A z Jakiem rozmawiałaś?
- No niby tak.
- I co?
- Ta sytuacja nie może się już nigdy powtórzyć.
- Kim i co teraz zamierzasz zrobić?
- Wyjadę do Londynu.
- Znowu uciekasz.
- Ja nie mam wyjścia! Czasem ucieczka to najlepsze rozwiązanie. Nie mogę tu zostać.
Nagle do mojego pokoju weszła moja siostra cała we łzach.
- Katy co się stało?



Hej no i jest kolejny :)  Jak wam się podoba? Co się stało Katy? Co zrobi Kim? Zapraszam was  do wzięcia udziału w ankiecie :)
     

9 komentarzy:

  1. Rozdział jak zwykle cudowny!!
    Co mogło się stać Katy:
    nie wiem może Jack z nią zerwał
    albo straciła kontrakt coś jej nie wyszło na tej sesji nie wiem
    A co do Kim ona musi zostać!!!
    Nie mogę się doczekać <3
    Pisz szybciutko nowy
    Kofam Wiki

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam cię serdecznie do mnie : http://i-love-laura-ohh-i-love-ross.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie Jack z nią zerwał -,- :)
    Rozdział super :)
    Czekam na nn ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Jack jej wszystko powiedział?
    Zerwał z Katy?
    Wow!
    No nie powiem, ale świetnego masz tego bloga!
    Strasznie ciekawy!
    Dawaj dalej! <3
    Pzdr. <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeju jak ja cię kocham i tego bloga! <3
    Ja chce już new! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Jack z nią zerwał?
    Chociaż ją lubię to wole, żeby był z Kim :D
    Ale i tak biedna!
    W końcu to niej jej wina, że zakochała się w niewłaściwym chłopaku... znaczy chyba.
    Kiedy Kick?
    Kocham i czekam na nn <333

    OdpowiedzUsuń
  7. FAJNY
    Biedna Katy co jej się stało

    OdpowiedzUsuń
  8. jesteś świetna pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudo <3
    Czekam na nexta ;*
    Wydaje mi się że Jack zerwał z Katy XD
    Pliss niech kick znów bedzie razem <33
    Ps.Zapraszam do siebie http://www.kim-jack-kickinit.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń