muzyka

piątek, 11 października 2013

Rozdział 11 Miłość do nie go niszczy mnie!


- Kim ja się pokłóciłem z Sof!
- A o co?
- O Alexa.
- Czemu?
- Kim martwe się o nią traktuje ją jak siostrę.
- Wiem skarbie, ale Alex na prawdę jest w porządku. Nie martw się o nią! Ona da sobie radę. Kocham cię!
Dziewczyna przytuliła się do mnie a ja do niej mówiąc
- Też cię kocham.
Musiałem ją okłamać!! Co ja jej miałem powiedzieć? No wiesz Sof nie chce mnie znać bo ją pocałowałem!! Nie chce jej stracić ani skrzywdzić Kim! Tym bardziej że straciłem Sof! Ona mi tego nigdy nie wybaczy, że ją pocałowałem bo kocha Alexa!

MINOŁ TYDZIEŃ

SOF

Nie mogę sobie poradzić z tą całą sytuacją! Nie mogę na siebie patrzeć w lustrze! Nie wiem jak rozmawiać z Kim. Z Jackiem nie rozmawiałam od ostatniego razu. Każdy się mnie pyta czemu z nim nie rozmawiam. Ja nie wiem co odpowiadać. Bardzo mi go brakuje! Od tam tego pocałunku zamknęłam się w sobie. Dobrze że mam Alexa. Wie że coś mnie gryzie ale nie wie co! Wspiera mnie!! Czemu nie mogę go kochać? Tylko Jack!! Miłość do niego niszczy mnie!!!! Na szczęście dzisiaj zobaczę się już z Lin przeprowadza się do nas.

JACK

Nie rozmawiałem z Sof już tak długo. Tak strasznie mi jej brakuje! Brakuje mi jej głosu, uśmiechu i ... Co ja myślę!?  Tak się stało po tym pocałunku. Myślę że coś do niej czuje, ale uczucie do Kim jest silniejsze!!!

SOF

Usłyszałam dzwonek do drzwi szybko zbiegłam na dół. Otworzyłam drzwi i zobaczyłam Lin.
- Oj nawet nie wiesz jak się cieszę!!!
- Ja też!!!
Przytuliłyśmy się do siebie. Nagle poczułam straszny ból głowy i zemdlałam. Obudziłam się w szpitalu. W szpitalnym pokoju była moja mama całą zapłakana.
- Mamo co się stało? Czemu tu jestem? Czemu ty płaczesz?
- Ja nie wiem jak mam ci to kochanie powiedzieć!
- Mamo proszę! Ja chce wiedzieć!! Jestem chora?




Hej jak wam się podoba rozdział wiem że krótki, ale jutro będzie nowy J . Jak myślicie Sof będzie chora czy nie?  

4 komentarze:

  1. Świetny rozdział! ☺
    Myślę, że Sof nie będzie chora! :D
    Czekam na nowy! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały! :)
    KOCHAM CIĘ <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Super!
    Mam nadzieję, że nic nie będzie Sof...
    Już nmg doczekać się nn;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm Sof chyba raczej nic nie będzie :*
    Rozdział jest booski :**
    Kocham i czekam na nn :**

    OdpowiedzUsuń