muzyka

niedziela, 20 października 2013

Rozdział 5 Zawszę będę przy tobie!



Podniosłam głowę i zobaczyłam Jacka. Natychmiast się do nie go przytuliłam i rozpłakałam się jeszcze mocniej. Chłopak odwzajemnił mój gest. Nie wiem czemu ale potrzebowałam tego.
- Ciii nie płacz już- chłopak mówiąc to głaskał mnie po głowę.
- Ale ja nie mogę się uspokoić.
- Kim nie zależnie co by się nie stało to ja zawszę będę przy tobie! A teraz powiedz mi co się stało.
Na te słowa oderwałam się od chłopaka.
- Nie ważne! Nie chcę o tym mówić! Pomóż znaleźć i Nicka! Chcę aby za wiózł mnie do domu. Nie chcę być tu ani chwili dłużej!
- Po co ci Williams. Ja cię od wiozę!
- Nie ja chce jechać z Nickiem!
Po tych słowach wstała z ziemi. Zaczęłam iść w stronę imprezy.
-  Kim poczekaj. Dlaczego nie chcesz mi zaufać?
- Jack ja nie mam siły z tobą rozmawiać! W ogóle nie mam siły z nikim rozmawiać! Chce po prostu wrócić do domu.
- Od wiozę cię!- chłopak złapał mnie za rękę i spojrzał głęboko w oczy
- Kim tu taj jesteś! Ups! Widzę że przeszkadzam!
- No właśnie Williams przeszkadzasz!
- Nie Nick właśnie miałam cię szukać. Odwieść mnie do domu. Boo źle się czuję.
- No jasne Kim.
- To na razie Jack do poniedziałku.
- Pa Kim.
Poszła z Nickiem do samochodu.
- Co to za sytuacja z Brawerem? On ci się podoba?
- Nick porozmawiamy o tym kiedyś indziej ok?
- No dobra jak chcesz.
Jechaliśmy w ciszy w końcu do darliśmy na miejsce.
- Dzięki za wszystko i sorry że wyciągnęłam cię  z imprezy.
- Nie ma za co nie przepraszaj mnie bo nie masz za co! Dobranoc.
- Dobranoc.
Po tych słowach weszła do domu.
- O Kim już wróciłaś z imprezy?
- Tak pani dyrektor.
- To choć na chwilkę do mojego gabinetu przedstawię ci twojego wychowawcę.
- Dobrze!
Zaczęłam iść za kobietą. W gabinecie zobaczyła jakiegoś faceta około 40 lat. Który na mnie się dziwnie patrzyć.
- To jest właśnie Kim o której ci opowiadałam Eric.
- Hej jestem Eric.
- Ja Kim jak mam się do pana zwracać?
- Po imieniu.
- Erica jeszcze przez jakiś czas nie będzie. Więc jak jaką sprawę będzie miała to przy chodzisz do mnie.
- Dobrze. To ja już pójdę jestem bardzo zmęczona. Dobranoc.
- Dobranoc Kimi śpij dobrze.
Poszłam do swojego pokoju. Strasznie bolały mnie nogi przez buty .Poszła się umyć, a następnie położyłam się spać. Jednak nie mogła zasnąć. Ten cały Eric był dziwny! Jak on na mnie się patrzył dziwnie i do tego KIMI! Co to miało być? A na do datek Jack! Cały czas mam w głowie jego słowa: Kim nie zależnie co by się nie stało to ja zawszę będę przy tobie.Co one miały oznaczać? Nie chciałam aby mnie od wiózł tylko dlatego że mieszkam tu taj. Nie chce aby ktoś wiedział że tu mieszkam! W końcu za snęłam.

PONIEDZIAŁEK 7:50

Byłam w szkole nagle ktoś do mnie podszedł.
- Hej Kim. Lepiej się czujesz?- zapytał się mnie zmartwiony Jack
- Tak o wiele. Ja już lecę pod klasę.
- O ja też więc pójdziemy razem.
- Jak chcesz.
Nagle podszedł do nas Kai.
- Hej Kim. Hej Jack.
- Hej Kai i na razie wam ja idę pod klasę.
Nie chciałam rozmawiać z nim bo go nie cierpię.

JACK

- No Jack jak ci idzie z Kim?
- Powoli, ale idzie! Wiesz kiedy wraca Katy?
- Chyba za 2 tygodnie.
- A co?
- Bo nie chce aby zobaczyła jak latam za Kim.
- Powiedz fajna on jest tylko szczerze.
- Ona jest zupełnie inna od wszystkich dziewczyn!
- Uważaj bo jeszcze się w niej zakochasz!
- Ta jasne. Ta twoja paplanina mnie denerwuje! Chodźmy bo już dzwonek, nie mam zamiaru spędzić kolejnej klasy w następną sobotę!
Kiedy weszłam do pomieszczenia nauczycielki jeszcze nie było. Chciałem usiądź z Kim, ale on siedziała już z Jerrym. Więc usiadłem do Kaia.
- Dzień dobry. Spóźniłam się  dla tego że wiemy już kto wygrał wycieczkę. Mam dobra wiadomość wyciecze wygrały dwie osoby z naszej klasy. No to pierwsza osoba jest Kim.

 KIM

Ucieszyłam się z tego powodu bo nigdy niczego nie wygrałam a tu proszę i jeszcze wycieczkę. Ale kiedy usłyszała kto ze mną jedzie nie byłam szczęśliwa.


Hej jak wam się podoba rozdział? Jak myślicie z kim Kim jedzie na wycieczkę? Proszę o komentarze :)

8 komentarzy:

  1. Genialny rozdział!! <3
    Z kim Kim pojedzie na wycieczkę?
    Obstawiam Jack'a albo Nick'a :)
    Czekam na kolejny rozdział! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny :D
    Obstawiam, że jedzie z Jack'iem lub Barbarą :D
    Czekam na kolejny :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Super♥
    Kim pojedzie na wycieczkę z Jack'iem!! Prawda?
    Kocham i czekam na nn:**

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Super rozdział ♥
    Kim pojedzie z Jack'iem, prawda ? Prawda ?
    Musi ♥
    Czekam na nn ♥

    OdpowiedzUsuń